despre mine

editedforweb

Hello,

Dacă nu știi deja, numele meu este Georgiana și am fost însoțitoare de zbor pentru Emirates timp de aproape 7 ani.

A fost o perioadă cu adevărat minunată, fiind nu doar o experiență profesională unică, ci și o etapă în care am crescut considerabil ca om. În toți acești ani am simțit că am trăit mai multe vieți în una.

A fost o călătorie fascinantă, plină de aventuri și descoperiri, care mi-a deschis orizonturile în moduri pe care nu le-aș fi putut anticipa. Am avut ocazia să explorez diverse culturi, să cunosc oameni extraordinari și să vizitez locuri uimitoare oferindu-mi o perspectivă unică asupra lumii. Această experiență nu doar că mi-a îmbogățit bagajul profesional, dar a avut și un impact semnificativ asupra creșterii personale.

În prezent, lucrez la diverse proiecte care vizează să aducă mai multă lumină asupra a ceea ce înseamnă viața în aviație.

Îmi doresc să aduc mai multă claritate și transparență în diverse ramuri ale acestui domeniu facându-l astfel un subiect accesibil oricui este atras în această direcție, iar pentru asta voi pune la bătaie atât experiența mea ca însoțitoare de zbor cât și pe cea ca recrutoare. În acest scop am dezvoltat cursul online de pregătire pentru interviul Emirates, o resursă detaliată și complexă pentru cei ce își doresc cu adevărat să se avânte în acest domeniu fascinant.

Simultan, mă dedic cu entuziasm finalizării cărții mele cu titlul în lucru “Călătorie în jurul inimii” care va oferi o perspectivă autentică asupra vieții de însoțitor de zbor.

Începând cu luna iulie, te invit să te alături audienței podcastului meu, “The Voyagista Show”, unde vei descoperi povești captivante din viețile celor implicați în lumea aviației. Aici vei avea acces la o multitudine de experiențe împărtășite la cald direct de însoțitori de zbor de la diverse companii aeriene, piloți, controlori de trafic aerian, personal de sol și alți protagoniști ai acestui domeniu captivant.

Aceste proiecte reprezintă pentru mine o adevărată pasiune, o modalitate autentică de a împărtăși cunoștințele și experiența mea. Sper sincer că aceste resurse vor deveni instrumente utile și inspiraționale pentru oricine își dorește să exploreze minunata lume a aviației.

povestea mea

M-am angajat la 23 de ani după ce am terminat facultatea de Finanțe și Bănci și la foarte scurt timp după ce m-am căsătorit. Mă mutasem din Brașov înapoi în orașul meu natal, Tecuci, și speram să îmi găsesc un job la o bancă. Nu găseam nimic palpitant în asta dar atunci gândeam că locul de muncă este doar un generator de venit și nu are nicio legătură cu plăcerea și distracția.

Îmi plăcea ideea de a lucra în aviație, de a purta uniformă, de a fi mereu pusă la punct, de a face ceva semnificativ și de a fi printre oameni importanți.

Însă, la momentul respectiv, eram orientată spre viața de familie și casă și nu credeam că mi se potrivește un job care implică să stăm separat câteva zile pe lună. Într-o zi o prietenă îmi povestea despre o cunoștință comună și despre viața ei ca stewardesă într-o altă țară din Orientul Mijlociu. Mi-a vorbit despre câte locuri frumoase a vizitat, despre cumpărăturile la Victoria’s Secret și Michael Kors în New York, despre insule exotice despre care nici nu auzisem, despre cine la restaurante de lux pe acoperișul hotelurilor de 5* din inima Hong Kongului, despre cum era mereu aranjată și bine îmbrăcată și toate astea mi se păreau efectiv un vis, ceva ce se întâmplă într-o lume paralelă, ceva greu, aproape imposibil de atins. Și pe lângă toate astea, primea și un salariu atrăgător. Pe atunci, tot ce știam legat de jobul acesta era că trebuia să obții licența de zbor de la o școală de aviație acreditată, curs care costa 3000 de euro și care nu îți asigura un loc de muncă. De aceea, atunci când prietena mea a menționat că există companii care te antrenează după angajare, am fost intrigată.

Pentru că eram într-un punct în care nu reușeam să mă angajez fără experiență, imediat cum am ajuns la laptop am căutat care sunt cele mai importante companii aeriene care îți fac training după angajare și așa am aflat despre Emirates. Întâmplător (sau nu), urmau să recruteze la București peste doar câteva zile și, pentru că era Assessment Day, mai aveam la dispoziție doar câteva ore pentru a aplica. Nu m-am gândit prea mult la rezultat. Am aplicat și în cele 2-3 zile rămase până la interviu am încercat să aflu cât mai multe despre interviu. Erau foarte puține informații atunci. Interviul a durat 3 zile, a fost lung și obositor, au participat 2000 de candidați din toată țara, foarte multe fete frumoase, sigure pe ele, cu experiență în aviație de care mă simțeam intimidată. La doar 10 zile după interviul final, am primit the Golden Call. Era cu câteva zile înainte de Crăciun și nu mă așteptam să mă sune așa repede așa că am fost un pic încurcată când m-au întrebat dacă pot să mă mut în Dubai în 3 săptămâni. Am spus că nu sunt pregătită și am stabilit că voi face joining pe 12 februarie. În timpul ăsta a trebuit să dau vestea familiei și prietenilor care nu aveau nicio idee de intențiile mele, să fac analizele și vaccinurile obligatorii și să mă pregătesc psihic pentru necunoscut. Cristi, soțul meu, nu mai era atât de convins că e o idee bună mai ales că nu ne era clar cum vom proceda cu mutarea lui, nici familia și prietenii nu au fost prea încântați să audă că plec peste mări și țări. În schimb, eu simțeam că fac ce trebuie deși nici eu nu aveam prea multe informații despre ceea ce urma.

Am hotărât împreună că nu avem nimic de pierdut dacă încercăm știind că pot renunța oricând dacă nu ni se potrivește. Așa că pe 12 februarie 2012, chiar în ziua în care Cristi sărbătorea 27 de ani, cu toată viața împachetată în 2 valize și cu inima cât un purice, mi-am lăsat familia plângând și m-am aventurat în necunoscut.

Ajunsă acolo am descoperit o cu totul altă lume de care am fost absolut fascinată. Îmi era dor de tot de acasă însă noutatea era atât de mare încât nu aveam timp să sufar după ce lăsasem în urmă. În plus, făceam parte dintr-un grup mare de nou-veniți astfel că descopeream împreună această nouă realitate. O parte din ei au devenit familia din Dubai și suportul emoțional la nevoie pentru că doar ei puteau să înțeleagă prin ce procese treceam. Pe zboruri eram pur și simplu fascinată de faptul că asta chiar era noua mea viață și că, pe deasupra, mai eram și plătită pentru asta. Entuziasmul meu nu avea limite. Câteva luni mai târziu s-a mutat și soțul meu în Dubai alegând tot aviația. A început în rolul de Customer Service Team Leader în aeroport, o poziție care i-a plăcut enorm însă și-a dorit să experimenteze viața de cabin crew și așa a ajuns la FlyDubai. Și-a dat seama încă de la început că nu este neapărat jobul visurilor lui și că activitatea din aeroport i se potrivea mult mai bine, însă beneficiile erau incomparabile așa că a rămas aproape 3 ani și a profitat, în cel mai pozitiv mod posibil, de tot ce i-a oferit această oportunitate. Ne-am bucurat împreună de 7 ani de creștere pe toate planurile: am călătorit, ne-am distrat, am cunoscut oameni superbi, am legat prietenii pe viață, am făcut mai mulți bani decât am crezut posibil pentru mine vreodată, am experimentat și am învățat mii de lucruri noi despre noi înșine. Au fost cei mai frumoși 7 ani din viața mea.

Au fost peste 10.000 de ore de zbor la bordul celor mai noi aeronave și 7 ani petrecuți în fiecare săptămână într-un colț diferit al lumii care au contribuit enorm la modelarea omului care sunt astăzi. Mi-au îmbogățit bagajul de emoții și experiențe unice, mi-au lărgit orizonturile, mi-au deschis mintea și sufletul. Am trăit experiențe ce nu credeam că sunt posibile pentru mine la 23 de ani. Am vizitat aproximativ 100 de destinații din peste 65 de țări, am călătorit în Business Class, am stat în nenumărate hoteluri de 5 stele, am mâncat la restaurante de lux, am cunoscut oameni importanți din toată lumea, am învățat despre diferite culturi și obiceiuri; am învățat noi limbi străine, am legat prietenii, am depășit bariere culturale, am empatizat, am râs și am plâns, am trăit cât pentru 2 vieți!

În mod firesc, toate acestea m-au determinat să încep o lungă și anevoioasă călătorie înapoi către mine, să mă văd cu adevărat, să văd ce este al meu și ce este preluat de la alții, să-mi pun la îndoială credințele și valorile personale, să dau jos tot ce nu este autentic și să fac o curățenie generală în ființa mea astfel încât să rămână doar ceea ce mă reprezintă. And it’s a work in progress…

Și aș lua-o oricând de la capăt fără doar și poate!

Experiența mea este, înainte de orice, despre omul care am devenit și felul în care m-au modelat călătoriile, oamenii și locurile. Pentru mine toată experiența Emirates a fost o binecuvântare, de aceea am toată motivația din lume să încurajez și să ajut pe oricine își dorește să își schimbe viața în felul acesta.

ce fac acum

După aproximativ 7 ani în aviație, mi-am dat seama că entuziasmul meu pentru zboruri nu mai este același. Am simțit că am atins punctul în care am absorbit tot ce se putea din această experiență iar momentul unei schimbări a devenit inevitabil. Astfel, am luat decizia de a ne muta în Brașov, orașul în care am studiat. Aici, am investit în imobiliare, am început o afacere și am lucrat ca Recrutor pentru o companie financiară din SUA timp de 3 ani.

Am început să ofer training de pregătire 1 la 1 pentru interviul Emirates în momentul în care am realizat cât de profundă și esențială a fost această întreagă experiență pentru mine ca om, ca profesionist și, mai nou, ca mamă. Am dobândit abilități care rămân cu mine o viață întreagă și care se reflectă în absolut tot ce fac, atât la nivel personal, cât și profesional. Îmi place să spun că jobul ca însoțitor de zbor este al doilea cel mai complex după cel de mamă, un rol pe care îl experimentez de 1 an jumate și care mă completează și îmi umple sufletul, mă crește și mă provoacă să văd viața prin ochi de copil.

Acum sunt într-un punct în viața mea în care simt că renasc, mă simt vie și plină de entuziasm și vreau să ofer din bagajul meu de cunoștințe, în timp ce rămân deschisă să învăț și să mă dezvolt. Am fost determinată să îmi creez o viață în care predomină sentimentul de libertate. Astăzi mă simt privilegiată să trăiesc o versiune chiar mai bună decât cea imaginată și să pot aloca suficient timp atât familiei, cât și activităților și proiectelor care îmi aduc bucurie.

Suntem cu toții în această călătorie minunată numită viață și vreau ca acest spațiu să fie o oportunitate de a o transforma într-o experiență și mai specială decât este deja!